قیمت ظرف گیاهی چهارخانه مرغی کبابی در تولیدی یکبارمصرف

قیمت ظرف گیاهی چهارخانه یکبارمصرف با درب آلومینیوم و همچنین ظرف سه خانه که برای مرغ و کباب استفاده می گردد به همراه لیوان گیاهی و کاسه و ظروف تک پرسی و چند خانه و بسته بندی گیاهی در مجموعه ظروف یکبارمصرف عمده تولیدی ارزان پخش و به فروش می رسد.

ظروف یکبارمصرف گیاهی که مواد اولیه آن بر پایه مواد خوراکی همچون ذرت است که به همین علت برای سلامتی مفید می باشد و برای محیط زیست مناسب و به دلیل اینکه واکنش شیمیایی با مواد غذایی ایجاد نمی کند برای سلامتی مفید می باشد.

مشخصات ظرف سه و چهارخانه گیاهی

ظروف سه و چهارخانه گیاهی که برای مرغ و کباب و به اصطلاح جوجه کباب و چلوکباب مورد استفاده قرار می گیرد در مجموعه تولیدی ظروف یکبارمصرف گیاهی به همراه درب آلومینیومی در بسته بندی به صورت عمده به فروش می رسد. این محصول در کارخانه ها و همچنین رستوران ها و کافه های بین راهی و … برای سرو انواع مختلف غذا مورد استفاده قرار می گیرد.

تولید ظروف گیاهی یکبارمصرف به صورت عمده

ظروف یکبارمصرف دارای تنوع برای سرو مواد غذایی می باشد که با توجه به نیاز جامعه هر کدام از این ظروف برای مصارف خاصی به طور عمده به کار می آید. در زیر به چند نمونه کلی از این ظروف اشاره می کنیم :

  • ظروف غذا تک پرس و دوپرس
  • شروع تک خانه و دوخانه
  • ظروف سلفی و چند خانه
  • بشقاب و پیش دستی
  • قاشق و چنگال
  • سطل
  • کاسه

ظروف گیاهی در چندین مدل تولید می گردد جزییات عکس ظروف گیاهی و بسته بندی و قیمت آن با هماهنگی با مدیریت فروش ظروف یکبارمصرف گیاهی امکان پذیر است.

ظرف غذای گیاهی و لیوان گیاهی برای صادرات

صادرات ظروف یکبارمصرف به کشورهای دیگر جهان من جمله کشورهای عراق و ترکیه و …. بدین صورت می باید که با عقد قرارداد با مجموعه تولید ظروف گیاهی یکبارمصرف میسر است. ظرف غذای گیاهی که برای سرو انواع مختلف پلو و خورشت استفاده می گردد به همراه لیوان گیاهی به صورت عمده صادر می گردد.

راه ارتباطی خرید ظروف گیاهی یکبارمصرف

قیمت ظرف گیاهی چهارخانه و دیگر ظروف گیاهی که در بالا به صورت تیتر وار و خلاصه به آن اشاره شد با توجه به قیمت روز مواد اولیه تعیین می گردد و به همین علت برای خریداری این محصول و مشاوره با مشاوران مجموعه و نحوه خریداری با دفتر فروش تهران در تماس باشید. برای آن دسته از همکارانی که در شهرستان سکونت دارند ارسال بار از طریق باربری میسر می باشد.

  • خرید تهران ارسال پیک و حضوری
  • خرید شهرستان ارسال باربری

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما