قیمت جالیوانی مقوایی دوتایی کرافت سینی حمل چهار در بازار تولید خرید یکبارمصرف

جالیوانی مقوایی یکبارمصرف خرید جالیوانی کاغذی دوتایی چهارتایی چاپدار مخصوص حمل در کافی شاپ و رستوران فروش سینی مقوایی لیوان قیمت هوادار لیوان کاغذی بیرون بر پخش سینی غذا صادرات جعبه بستنی قیفی در تهران کارخانه سینی حمل بستنی

انواع سینی مقوایی رستورانی کافی شاپ

در میان ظروف و محصولات یکبارمصرف که در رستوران ها و کافی شاپ ها مورد استفاده قرار می گیرد سینی رستورانی مقوایی یکی از پرکاربردترین ظروف یکبارمصرف می باشد که به همراه جعبه ها و پاکت های مخصوص فست فود توزیع و پخش می گردد. سینی های بیرون بر مقوایی به چند دسته کلی تقسیم می شود که یک دسته از آنها مخصوص کافی شاپ ها و یک دسته از آنها مخصوص رستوران ها می باشد. سینی های مقوایی بیرون بر مخصوص غذا دارای سایزبندی های خاص است و همچنین سینی های مقوایی بیرون بر لیوان و بستنی قیفی نیز به صورت چندتایی توزیع می گردد. مجموعه در دو زمینه فعالیت دارد یکی در زمینه تولید ظروف یکبارمصرف مقوایی و یکی در زمینه تامین و پخش سایر ظروف و محصولات آلومینیومی و گیاهی و پلاستیکی که برای رستوران ها و کافی شاپ ها و فست فود فروشی ها مورد استفاده قرار می گیرد. ظروف و محصولات یکبارمصرف به طور کلی از صفر تا صد در مجموعه قابل تامین و پخش است.

سینی و هولدر های چند تایی با مقوای قهوه ای کرافت و اندلبرد سفید به صورت خام و چاپدار تولید می شود 

جالیوانی مقوایی به همراه جعبه مقوایی و هولدر لیوان بیرون بر در انواع مختلف دوتایی و چهارتایی و شش تایی با چاپ برند اختصاصی و خام و چاپ عمومی تولید و عرضه می گردد. سینی های مقوایی مخصوص حمل ظروف تک پرس تا چهار پرس رستورانی و همچنین سینی های مقوایی مخصوص آبمیوه فروشی ها در سایزبندی های خاص در مجموعه در مدل های متنوع تولید می گردد و از این طریق در اختیار بازار داخلی و صادراتی قرار گرفته می شود.

صادرات جالیوانی مقوایی یکبارمصرف

یکی از مهمترین رسالت های مجموعه در مقابل سایر تولید کنندگان توجه به این موضوع است که با تولید انبوه انواع سینی های مقوایی در زمینه کافی شاپ و رستوران و فست فود می تواند نیاز صادراتی این محصول را برای تجارت با کشورهای همسایه به خوبی تامین نماید. صادرات این محصول نه تنها به کشورهای همسایه بلکه برای کشورهای اروپایی نیز امکان پذیر است و از این طریق برای تاجران داخلی به عنوان یک فرصت بسیار عالی صادراتی می تواند پربازده باشد.

شرکت در زمینه تولید ظروف و محصولات کاغذی و مقوایی و تامین و پخش ظروف و محصولات آلومینیومی گیاهی پلاستیکی فوم فعالیت دارد 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما