فروش صفحه کیک متالایز مقوائی و زیر دسری

صفحه کیک مقوایی تولید صفحه کیک مقوایی خرید سینی زیر کیک قیمت زیرکیکی مقوایی ارزان قیمت طلایی و نقره ای صفحه زیر کیک مقوایی سفید در مدل مستطیل و گرد و مربع در سایزهای مختلف برای فروش صادراتی

مجموعه علاوه بر تولید زیر کیکی مقوایی در زمینه تولید زیر کیکی ام دی اف و همچنین پلکسی فعالیت دارد.

انواع صفحه زیر کیک مقوایی و چوبی

اگر بخواهیم محصولات مقوایی با روکش متالایز را دسته بندی نماییم باید به زیرکیکی مقوایی و سینی مقوایی که در رستوران ها و قنادی ها تولید می شود و بیشتر در اصفهان تولید می گردد اشاره نمود. علاوه بر محصولات مقوایی با روکش متالایز پیش دستی و لیوان کاغذی با روکش متالایز نیز جز دسته بندی های ظروف یکبارمصرف متالایز می باشند که فروش آن به صورت تناژ می باشد. انواع زیر دسری نیر در مجموعه تولید می گردد. صفحه کیک یا بشقاب زیرکیکی تولید انبوه می شود. تولید زیر کیکی‌ طلایی و نقره ای و سفید با قیمت ارزان و کیفیت برتر در مرکز پخش عمده صفحه کیک

انواع زیرکیکی مقوایی با روکش متالایز طلایی نقره ای طرح چوب سفید رنگی به همراه سینی لبه دار برای قنادی و رستوران در مجموعه تولید می شود . جزییات محصول با تماس با مدیریت فروش امکان پذیر است.

تولید انبوه صفحه کیک و سینی مقوایی

تولید زیر کیکی و زیر دسری در سایزهای مختلف در مجموعه تولیدی باریزان برای هر نوع کیک تولد و هر نوع سلیقه ای به تولید انبوه می رسد و در اختیار بازار برای فروش گذاشته می شود. فروش سینی و زیر کیکی به صورت کیلویی است که در مجموعه عموما به صورت عمده به فروش می‌رسد. تولید سینی زیر کیک با لوگو شرکت امکان پذیر است. بشقاب زیر کیکی دارای کیفیت است.

زیر کیکی دارای سایزبندی در مدل چهار گوش و دایره تولید و سینی مقوایی دارای سایزبندی و در مدل چهارگوش گرد بیضی قلب تولید می گردد.

امکانات جانبی برای تولید زیر کیکی

  • تولید زیرکیکی و سینی مقوایی با قالبی غیر از قالب استاندارد در تیراژهای عمده امکان پذیر است.
  • محصول دارای استاندارهای لازم صادراتی می باشد
  • چاپ و هک لوگو وجود دارد

تولیی سینی زیر کیک 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما