فروش سیخ چوبی 20 سانت و 25 و 30 در مرکز خرید و تولید ظروف یکبارمصرف

فروش سیخ چوبی 20 سانت چینی به همراه سایزهای مختلف 25 و 30 و … تولید می شود. سیخ یکبارمصرف چوبی کباب کاربردهای متنوع دارد. قیمت سیخ چوبی در تهران و ارسال به سراسر ایران از طریق باربری با قیمت عمده انجام می شود. سیخ چوبی به طور عمده به فروش می رسد. مرکز تجاری بازرگانی ظروف یکبارمصرف باریزان در زمینه تولید و پخش سیخ چوبی به عنوان یکی از محصولات پرکاربرد فعالیت دارد. سیخ چوبی در بسته بندی های متنوع بسته بندی می شود و در کارتن هایی که شامل این بسته بندی هست ارسال می شود. دفتر فروش در تهران می باشد.

مجموعه باریزان در زمینه تامین و پخش ظروف یکبارمصرف از طریق پذیرش نمایندگی و همچنین واردات محصولات فعالیت دارد. دفتر فروش مجموعه در تهران واقع است و ارسال بار از طریق باربری انجام می گیرد. برای ثبت سفارش با مدیریت فروش مجموعه در تماس باشید. فروس سیخ چوبی 20 سانت و 30 و 25 سانت با قیمت ارزان و کیفیت بسته بندی شیک در اختیار خریداران قرار می گیرد.

انواع مختلف سیخ چوبی

سیخ یکبارمصرف چوبی از لحاظ ارتفاع به گروه های زیر تقسیم بندی می شود.

  • سیخ یکبارمصرف چوبی 20 سانت
  • سیخ یکبارمصرف چوبی 25 سانت
  • سیخ چوبی یکبارمصرف 30 سانت

نحوه خرید سیخ چوبی مستقیم از تولید

سیخ یکبار مصرف از نوع چوبی به عنوان یکی از پرمصرف ترین اقلام برای رستوران داران و بنکداران و همچنین مصارف شخصی و … می باشد که در مجموعه تولید و پخش شرکت باریزان مستقیم و به طور عمده در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. فروش سیخ چوبی 20 سانت مستقیم از وارد کننده مقرون به صرفه می باشد. دفتر فروش در تهران و ارسال به شهرستان از طریق باربری انجام می گیرد.

تعداد در کارتن سیخ چوبی

سیخ یکبارمصرف چوبی در کارتن هائی به شرح زیر تقسیم بندی می شود.

  • تعداد در بسته 90 عدد
  • تعداد در کارتن 200 بسته

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما