قیمت تم تولد تک رنگ(متالایز، پاستیلی) لبه طلایی ۲۰۲۲

تم تولد تک رنگ متالایز، پلاستیکی ۲۰ نفره طلایی، نقره ای، بنفش، صورتی، قرمز، سرمه ای مردانه و زنانه است.

نمایندگی نقره ای سفید مردانه طلایی ۲۰ تایی

تم تولد تک رنگ

انواع تم تولد تک رنگ

خرید تم تولد تک رنگ

تم تولد متالایز

تم تولد رنگ پاستیلی

صادرات بشقاب لیوان تک رنگ کاغذی

بشقاب و لیوان کاغذی که برای پذیرایی در جشن های تولد و خانوادگی استفاده می شود تا به امروز در نمونه های عروسکی تولید می شد اما امروزه با تولید بشقاب و لیوان های خاص تم رنگ لبه طلایی که برای تمام اقشار جامعه می شود استفاده کرد از بچه تا بزرگسال و دخترانه و پسرانه می توانند از آن استفاده نمایند. تم تک رنگی مخصوص تولد در چند رنگ جذاب همچون صورتی قرمز آبی سبز سیاه قهوه ای خاکستری بنفش زرد سرمه ای تولید انبوه صادراتی می گردد. در این نوع تم جدید بشقاب یکبارمصرف کاغذی به جای چهارگوس گرد است و شامل پیش دستی لیوان ظرف پاپ کورن و چنگال ده تایی می شود که در بسته بندی های شیک بسته بندی گردیده است.

تم تولد تک رنگ طلایی تم تولد متالایز تم تولد طلاکوب سه تم جدید بزرگسال هستند که علاوه بر تم های عروسکی جز تم های لاکچری محسوب می شوند که در مجموعه تم تولد باریزان تولید می گردد.

صادرات بشقاب لیوان تک رنگ کاغذی

قیمت تم تولد طلایی رنگی

قیمت تم تولد طلایی رنگی نسبت به تم های عروسکی که تا به امروز در بازار تولید می شد بیشتر است . این تم یک تم جدید در بازار است که تا به امروز در بین اقشار جامعه زیاد رواج نداشته است اما با توجه به بروزرسانی هر روزت محصولات تولدی این تم پرتقاضا تولید و روانه بازار فروش داخلی و صادراتی شد. مجموعه باریزان در زمینه فروش انواع مختلف تم های تولد فعالیت دارد و با به کارگیری و استفاده از سلیقه تمام افراد جامع هر روزه سعی کرده است که محصولات جدید ‌و متنوع را روانه بازار نماید. علاوه بر تم تولد تک رنگ با رنگ بندی جذاب تم تولد طلاکوب و همچنین تم تولد متالایز و تم تولد عروسکی با بسته بندی کامل و همچنین به صورت پک عرضه و پخش می گردد.

تم های تولد قابل عرضه به صورت پک های پیش دستی لیوان و فله و همچنین پیش دستی لیوان ریسه کارد و چنگال توزیع و پخش می گردد. انواع تم های جدید و لاکچری در مجموعه با توان تولید به روزترین اقلاتم مهیا است. 

قیمت تم تولد طلایی رنگی

فروش عمده ظرف پاپ کورن جدید

ظرف پاپ کورن که برای مصرف پفیلا و پفک و تنقلات جشن تولد مور. استفاده قرار می گیرد در چند نمونه می باشد که می توان به ظرف یکبارمصرف تک نفر جعبه ای که با تم تولد همخوانی دارد و همچنین سطل و لیوان یکبارمصرف کاغذی که می تواند جدا یا با همخوانی با تم تولد تولید شود اشاره نمود. ظروف پاپ کورن به همراه پیش دستی لیوان کارد و چنگال و کلاه و ریسه پک کاملی را برای جشن های تولد و مهمانی های خانوادگی می سازد. تم های موجود عروسکی مجموعه بیش از صد تم مختلف و همچنین تم های جدید متالایز هپی برس و تم رنگ و طلاکوب که هر کدام شامل دوازده تا ۲۴ تم مختلف است یک پکیج کامل را در اختیار عمده فروشان و همکاران عزیزی که در زمینه تم تولد فعالیت دارند قرار داده است.

فروش عمده ظرف پاپ کورن جدید فروش عمده ظرف پاپ کورن جدید فروش عمده ظرف پاپ کورن جدید فروش عمده ظرف پاپ کورن جدید فروش عمده ظرف پاپ کورن جدید

تم تولد تک رنگ زرد
تولید تم تولد دخترانه پسرانه بزرگسال تک رنگ با لبه طلایی شامل لیوان و جعبه پاپ کورن و پیش دستی گرد و چنگال و کارد خرید و فروش و صادر می گردد.

فروش عمده ظرف پاپ کورن جدید فروش عمده ظرف پاپ کورن جدید فروش عمده ظرف پاپ کورن جدید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما