ظرف تک پرس آلومینیوم قرمز درب دار با قیمت ویژه

ظرف آلومینیوم تک پرسی درب دار قیمت ظروف تک پرس آلومینیوم با قیمت ویژه ظرف آلومینیوم غذا سبز سنگین و سبک با کد 105 و 110 و 711 در تهران با برند هیرو تولید می گردد. ظروف یکبارمصرف آلومینیوم کبابی و خورشتی درب دار توزیع و پخش سراسری می گردد. صادرات ظروف رستورانی یکبارمصرف آلومینیوم در مجموعه خرید و فروش ظروف باریزان

قیمت ظروف آلومینیوم تک پرسی غذا

ظروف یکبارمصرف آلومینیوم که برای سرو انواع مختلف غذا در رستوران ها مورد استفاده قرار می گیرد در انواع مختلف با توجه به سایز و ضخامت مورد نظر آن به گروه های مختلفی تقسیم بندی می گردد که بسته به نیاز خریدارن خریداری می شود. ظروف تک پرسی آلومینیوم که در مجموعه باریزان پخش و فروش می شود با برندهای هیرو ‌‌و پارسه و پارس در کارتن های پونصد و  هزار تایی با کدهای متنوع با ضخامت های متنوع بر حسب میکرون دسته بندی می گردد. ظرف تک پرس آلومینیوم از پرکاربردترین ظروف است و در مدل های گرد و مربع تولید می شود.

صادرات انواع ظروف یکبارمصرف آلومینیومی پارسیان

پارسیان یکی از برندهای مشهور در زمینه تولید ظروف آلومینیوم یکبارمصرف می باشد که مدل های مختلف ظروف اعم از ظرف خورشتی آلومینیوم و کبابی و تک پرس و نیم پرس و یک و نیم پرس و دوخانه و چند خانه و ظروف قابلمه ای و فست فودی و هواپیمایی را در اندازه های مختلف در مدل های متنوع چهار گوش و دایره تولید و روانه بازارهای جهانی صادراتی برای صادرات به کشورهایی همچون عراق گرجستان اروپا پاکستان هند می کند ‌و از این طریق در بازارهای جهانی به عنوان یک برند مشهور خودنمایی می نماید.

جزییات محصولات تک پرسی آلومینیوم و سایر ظروف از مدل موارد مصرف سایز ضخامت و برند با هماهنگی با مدیریت فروش مجموعه از طریق تماس و ارتباط واتساپ مقدور می باشد.

خرید مدل های ظرف یکبارمصرف آلومینیومی هیرو

نمایندگی فروش ظروف یکبارمصرف آلومینیومی هیرو همچون ظرف کبابی آلومینیوم و ظرف دوخانه آلومینیوم و ظروف نیم و یک و نیم پرس و همبرگر و ساندویچ این مدل ها را توزیع و پخش می کند. ظروف یکبارمصرف باریزان ظرف آلومینیوم تک پرسی درب دار را نه تنها در برند هیرو بلکه در برندهای مشهور پارسیان ، پارس ، پارسه ، امیرکو ، افق زرین ، کیمیا ، آی تی پک در اختیار خریداران برای مصارف رستورانی برای پرس انواع غذاها می نماید. ظرف آلومینیوم تک پرسی درب دار با کدهای 105 و 105/A و 105/P و 711 و 110 توزیع می کند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما