صادرات ظروف تک پرسی آلومینیوم کد 105

ظرف آلومینیوم 105 در مرکز فروش تهران در مدل سبز قرمز ویژه عرضه می گردد. ظروف تک پرسی آلومینیوم هیرو پارسه پارس با کد های مختلف برای غذا در رستوران ها مناسب است. خرید ظرف غذا یک نفره آلومینیوم یکبارمصرف با قیمت ارزان کارخانه برای صادرات می باشد. ظروف یکبارمصرف دوخانه خورشتی کبابی چند میکرون پخش می گردد.

فروش ظروف یکبارمصرف آلومینیوم کد 105

ظروف یکبارمصرف آلومینیوم تک پرسی با کد 105 در بازار در مدل های متنوع توزیع و پخش می شود. ظروف یکبارمصرف آلومینیوم برای رستوران ها مورد استفاده قرار می گیرد که برای پرس کردن انواع مختلف جوجه کباب و چلوکباب و انواع خورشت ها هم به عنوان سرو داخل سالن و هم به عنوان بیرون بر استفاده می گردد. ظروف آلومینیوم یکبارمصرف قابلیت استفاده در مایکروفر را دارد و به همین علت و به علت نگه داری دما در مدت زمان بیشتری همیشه مورد توجه قرار دارد. خرید ظروف آلومینیوم یکبارمصرف در تیراژ عمده در مجموعه نمایندگی ظروف آلومینیوم با برندهای پارسه و پارس و هیرو و ای تی پک و امیرکو در تهران با قیمت ارزان در اختیار خریداران این صنف قرار می گیرد.

ظروف آلومینیومی شامل تک پرس و نیم پرس و دوخانه و کبابی و خورشتی سه خانه و سه پرسی و دوپرسی می باشد که داری سایزبندی و ضخامت های متنوع می باشد 

صادرات ظروف تک پرسی آلومینیوم غذا

ظروف غذای مناسب رستوران ها از جنس آلومینیوم در بسته بندی های صادراتی با ضخامت های استاندارد جهانی آماده عرضه و فروش در بازارهای جهانی برای صادرات می باشد. کشورهای همسایه همچون عراق و افغانستان و همچنین کشورهای اروپایی هدف ارسال ظروف یکبارمصرف آلومینیومی هستند.

ظرف آلومینیوم 105 یکی از پرکاربردترین ظروف آلومینیوم می باشد که دارای چند مدل مختلف بر حسب اندازه ضخامت و کیفیت جنس مثل ویژه سبز قرمز سنگین و سبک را شامل می شود 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما