صادرات تایل معرق مولتی استایل cnc سقف کاذب

تایل معرق cnc طلایی و نقره ای رنگی 60*60 برای سقف کاذب با برش لیزری خرید تایل سقفی کاذب معرق برای اتاق هتل رستوران حمام آشپزخانه سرویس بهداشتی کارخانه تولید سقف کاذب مولتی استایل در تهران صادرات تایل برای سقف ناوایو قیمت سقف کاذب معرق در تهران

سقف کاذب چیست ؟

سقف کاذب که به عنوان یک پوشش برای سقف اصلی در نظر گرفته می شود برای کل ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد و نه تنها می توان عیوب سقف اصلی را پنهان نماید بلکه با مخفی نمودن تاسیسات و سیم کشی های داخل ساختمان مزیت دیگر آن است و اما مهمترین نقش داشتن سقف کاذب برای ساختمان های شخصی و عمومی جلوه و زیبایی خاصی است که این گونه سقف ها به عنوان یک دکوراتیو معماری به ساختمان می دهند و بنابراین همیشه از اهمیت به سزایی برخوردار است و معماران داخلی را بر آن داشته است که هر روزه مدل های جدیدی را با توجه به نیاز بازار پیاده سازی نمایند. این سقف به سقف اصلی و دیوارهای سازه متصل است و بار اصلی آن بر روی سازه پیاده سازی می شود. سقف کاهلی کاذب در اکثر خانه های امروزی برای عایق بندی صدا و حرارت و همچنین مخفی نمودن تاسیسات و نورپردازی های خاص و  جنبه زیبایی و دکوراتیو آن مورد استفاده قرار می گیرد که قیمت آن با توجه به مدل های متنوع آن که در بازار تولید می شود متفاوت است. سقف کاذب ارتفاع را کاهش میدهد و بنابراین برای جلوگیری از محدودیت فضایی که ایجاد می‌کند امروزه آن را دیوار به دیوار اجرا نمی کنند بلکه ناحیه ای محدود را پوشش دهی می نمایند. یکی از مهمترین موضوعات در معماری جدید استفاده از طرح های متنوع سقف کاذب مطابق با سلیقه های شخصی است که از مزیت های سقف کاذب این است که می توان در آن نورپردازی نمود و فضایی دکوراتیو و دلنشین را در فضا ایجاد کرد. گاهی سقف کاذب بر روی نقطه ای خاص از مکان متمرکز است مثل بالای میز ناهارخوری یا در سرویس بهداشتی و حمام که با متمرکز کردن آن در نقطه خاص مکان جلوه آن برای مخاطب بیشتر می شود. سقف های کاذب اگر در محیط های مرطوب استفاده گردد باید صد آب باشد مثلا برای دستشویی و حمام از سقف های کاذب پی وی سی عموما استفاده می گردد. سقف کاذب نوعی پوشش جدید برای ساختمان ها است که که سازه آن به صورت پیش ساخته از قبل داخل کارخانه ها ساخته شده است. سقف کاذب را از مواد سبک می سازند و همچنین با اتصال آن به دیوارهای کناری در جلوگیری تخریب آن در مواقعی مثل زلزله کمک می کنند. جنس سقف کاذب می تواند پی وی سی چوبی کناف آهن کچ فلز طلق کامپوزیت یا متریالی از ترکیب دو یا چند نمونه از اینها باشد.

انواع مختلف سقف کاذب

در معماری و دکوراسیون قرن جدید تعداد دیوار پوش ها و همچنین سقف های کاذب روز به روز در حال تنوع و نو شدن هستند تا بتوانند برای بیننده این آثار حداکثر جذابیت را دارا باشند. شرکت های تولیدی که در مواد اولیه سقف های کاذب ساختمانی فعالیت دارند در حال تلاش برای عرضه بهترین محصولات در این زمینه هستند در زیر به چند نمونه از انواع مختلف سقف های کاذب پرکاربرد اشاره می نماییم.

  1. رابیتس
  2. کناف
  3. گریلیوم
  4. چوبی
  5. ترکیبی
  6. آلمینیومی
  7. آکوستیک
  8. طلقی
  9. مجازی
  10. شیشه ای
  11. آی گلس

فروش سقف کاذب معرق مولتی استایل cnc

تایل معرق cnc که برای سقف کاذب مورد استفاده قرار می گیرد جز سقف های کاذب سنتی شناخته می شود که اگر با انواع دیگر سقف کاذب ترکیب شود یک هارمونی از رنگ و نور و طرح برای بیننده ایجاد می کند که بسیار زیبا و دلنشین می شود. این تایل های مولتی استایل صد اب و رطوبت و بسیار سبک و دارای بیش از نود طرح مختلف است که قابلیت تولید با طرح انتخابی شما را نیز دارد و در سایزهای مختلف که عموما سایز 60*60 آن مرسوم است تولید می شود و در بازار این محصول به فروش عمده می رسد. تایل معرق cnc با برش لیزری طرح داده می شود.

تایل مولتی استایل معرق سقف کاذب در ابعاد مختلف و طرح های متنوع با امکان برش طرح مورد نظر شما با هماهنگی با مدیریت تولید مجموعه در رنگ بندی های طلایی و نقره ای و رنگی عرضه می شود

معایب و مزایای سقف کاذب

هر محصولی در زمان تولید و موقع عرضه در بازار پخش برای فروش متعاقب با موارد مصرف آن دارای مزایا و معایب بسیاری است که سازندگان آن این مورد را مورد توجه قرار می دهند. سقف های کاذب در نمونه های تولیدی آن نیز از این امر مستثنی نیست به طور خلاصه چند نمونه از مزایا و معایب آن را بیان می کنیم. از مزایای تایل معرق cnc این است که ضد تعریق و سبک است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما