خرید انواع ساک دستی کاغذی + قیمت

ساک دستی کادویی کرافت، متالایز در اصفهان به همراه بگ کاغذی شلوار، لباس، ادکلن مدل کوچک و بزرگ و دسته دار چاپی عرضه می شود.

 ساک دستی کاغذی

ساک دستی کاغذی که برای بسته بندی استفاده می گردد از جنس کاغذی گلاسه و همچنین از جنس کاغذ کرافت می باشد و به صورت دسته دار و بدون بند تولید می شود.

جنس کاغذی که برای ساک دستی کاغذی استفاده می شود می تواند از جنس کرافت و کاغذ سفید با طرح های مختلف باشد که دارای سایزبندی است.

یک نمونه از این ساک کاغذی مانند افقی و یک نمونه از آنها عمودی می باشد که برای بسته بندی اشیا مختلف از آن استفاده می شود.

مشخصات ساک دستی :

  • دارای سایز
  • نوع گلاسه و کرافت
  • به صورت جینی فروش

ساک دستی کاغذی

ساک دستی کاغذی متالایز

ساک دستی کاغذی متالایز در واقع همان بگ کادویی است که با روکشی از جنس متالایز پوشاندن شده است و همین مورد به زیبایی خاص آن افزوده است.

رنگ های ساک دستی متالایز کاغذی طلایی، نقره ای، قرمز، آبی، سبز، بنفش است که در بسته بندی های ده تایی و به صورت جینی عرضه می شود.

چند مورد از کاربرد ساک دستی از جنس کاغذی:

موارد تبلیغاتی

ادکلن

هدیه

پوشاک

کادویی

خوراکی

قیمت ساک دستی کاغذی

با توجه به مورد استفاده از ساک کاغذی می توان گفت قیمت این‌ نوع ساک دستی بستگی به نوع کاغذ به کار رفته در آن دارد که از چه جنسی است.

هر چقدر میزان خرید عمده تر باشد قیمت با تخفیف بیشتری عرضه می شود و برای اینکار باید آن را از عمده فروشی ها تهیه کنیم.

ساک دستی کاغذی با طرح های مختلف ساده و همچنین دسته دار هر کدام قیمت های مختلفی دارند که با توجه به طلاکوب بودن آن قیمت تغییر می کند.

ساک دستی کرافت نسبت به نمونه های ساده و متالایز دارای قیمت ارزان تری می باشد، ساک و بگ کاغذی در کادو فروشی ها عرضه می شود.

خرید ساک دستی کاغذی

برای خرید ساک دستی کاغذی می توانید به تولید کننده های آن که در شهرهای مختلف پخش هستند مراجعه نمایید و جنس خود را تهیه کنید.

ساک دستی کاغذی از جنس متالایز را می توان از تولیدی هایی که پیش دستی و لیوان متالایز تولید می کنند تهیه نمایید زیرا محصولات متالایز آنها کامل است.

ساک دستی کاغذی به دلیل تنوع مدل آن در بازار هنگام خرید بهتر است از طریق مجازی و آنلاین خریداری شود تا با دید بازتر آن را تهیه کنیم.

خرید ساک دستی کاغذی در مدل های قلبی و پاپیون مثل مدل کرافت، همچنین خرید با چاپ اختصاصی بر روی ساک دستی کاغذی نمونه خریدهای مجاز است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما