دیس مقوایی اصفهان در مجموعه تولید فروش خرید یکبارمصرف قنادی

دیس مقوایی اصفهان طلایی نقره ای طرح چوب برای رستوران و شیرینی در قنادی ها با تیراژ عمده در مدل های مربع مستطیل بیضی گرد دایره قلبی در سایزهای مختلف به فروش می رسد خرید صادراتی کیلویی سینی مقوایی برای ماهی حلوا جوجه کباب

مشخصات دیس مقوایی قنادی اصفهانی

دیس ها یا همان سینی های مقوایی که در اصفهان مناسب سرو انواع مواد غذایی در رستوران ها کاربرد دارد و همچنین برای سرو انواع مختلف شیرینی در قنادی ها و کارگاه های شیرینی پزی مورد استفاده قرار می گیرد دارای تنوع سایز و مدل و رنگ است. دیس مقوایی اصفهان در تمام کشور و صادرات مشتریان خود را دارد.

  • به صورت دولایه و سه لایه تولید می شود
  • در کارتن های متنوع بیست و سی کیلویی بسته بندی می شود
  • به صورت تناژ به فروش عمده می رسد
  • تمام پروتکل های مخصوص صادرات را دارا می باشد
  • در مدل ها و طرح های گوناگون تولید می گردد

تولید سینی مقوایی اصفهان

صادرات دیس مقوایی اصفهان در مجموعه تولیدی باریزان تمام پروتکل های مخصوص جهت صادرات را دارا می باشد که برای اطلاع از تمام مشخصات صادراتی محصول می توانید با مدیریت فروش در تماس باشید.

سینی های مقوایی طلایی نقره ای طرح چوب و مشکی و طرحدار در سایزهای مختلف با چسب دور و بدون چسب دور با مقوای دولایه و سه لایه در رستوران ها و قنادی ها استفاده می گردد

پخش سینی مقوایی شیرینی مخصوص قنادی

محصولات مقوایی و کاغذی که مخصوص شیرینی پزی ها و قنادی ها می باشد و سایر محصولات همپوشان را می توانید با مراجعه به لینک ظروف مقوایی قنادی و همچنین ظروف کاغذی قنادی به دست آورید و یا با مدیریت فروش و تولید در تماس باشید .

مجموعه در علاوه بر سینی های مقوایی در زمینه تولید انواع زیرکیکی مقوایی و ام دی اف و پلکسی های زیر کیک فعالیت دارد

 قیمت سینی های مقوایی سرو غذا و قنادی

خرید دیس مقوایی قنادی اصفهانی در مدل هی مختلف در مجموعه به صورت حضوری و ارسال از طریق باربری انجام می گیرد. برای اطلاعات بیشتر به مدیریت فروش در ارتباط باشید. قیمت با توجه به سایز و جنس مقوای دولایه و سه لایه تعیین می گردد.تولیدی ظروف و محصولات یکبارمصرف کاغذی و مقوایی شامل انواع لیوان و کاسه و سینی و زیرکیکی و سطل و پاکت می باشد که به صورت پک عمده می تواند د اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.

سینی های مقوایی مختص رستوران ها قنادی ها کافی شاپ ها به صورت پک کامل در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما