خرید جار شیشه ای استوانه ای درب کانتینری مناسب عسل مربا حبوبات ترشی زیتون تریینی در بازار تولید فروش یکبارمصرف

جار شیشه ای استوانه ای درب کانتینری برای عسل و مربا نیم و یک کیلویی تولید می شود. ظروف یکبارمصرف باریزان انواع بطری پلاستیکی و شیشه ای مخصوص بستنی در مدل گرد و چهار گوش در رنگ های قهوه ای و شفاف دارد. فروش جار شیشه ای حبوبات و زیتون مخصوص تزیین در مرکز تهران پخش می شود.

 

مشخصات جار شیشه ای درب کانتینری

جار شیشه ای درب کانتینری با شکل ظاهری گرد استوانه ای مانند در سایزهای مختلف ۱۵۰ و ۲۵۰ و ۳۵۰ و ۵۰۰ و ۷۰۰ سی سی تولید می گردد. از مشخصات این ظروف شکل شفاف و براق آن است که در کارتن های مختلف بسته بندی می شود. جار های شیشه ای درب فلزی کانتینری برای مصرف محصولاتی همچون عسل انواع زیتون و ترشی جات استفاده می گردد از نوع کوچک این محصول برای تزیین و دکوری همچون بسته بندی شمع های مایع استفاده می شود.

جار شیشه ای قهوه ای

صادرات جار شیشه ای قهوه ای استوانه ای

جار شیشه ای استوانه ای قهوه ای یکی از نمونه های جدید جار شیشه ای پرمصرف در بازار است که مدل جدیدی برای صادرات به کشورهای همسایه همچون کشور عراق و افغانستان و پاکستان و سایر کشورها از آن استفاده می شود. صادرات جار و ظروف شیشه ای یکی از تجارت های خوب و پرسود برای تولید کننده های ایرانی می باشد،

جار شیشه ای قهوه ای بیشتر برای بسته بندی انواع روغن و موادی که نیاز به نور ندارند و یا به عبارتی نور برای آنها خوب نیست استفاده می شود اینگونه جارها کاملا به عنوان یک ظرف شیشه ای شیک صادراتی در بازار رقابت جهانی موفق عمل می کند.

جار مربا شیشه ای چهار گوش

ظرف شیشه ای درب کانتینری مدل های چهارگوش شش گوش

ظروف شیشه ای درب فلزی کانتینری علاوه بر مدل های استوانه ای در مدل های چند گوش از چهار گوش و شش گوش و هشت گوش تولید می شود و در سایزهای مختلف در مجموعه بطری باریزان به فروش عمده در بازار پخش می رسد. تولید جار شیشه ای در کارخانه های تولید بطری و جار شیشه ای با کیفیت مواد اولیه خوب انجام می شود.

عموما جارها در کارتن های ۱۰۰ عددی به بالا بسته بندی می گردد نمودهای کوچک ۱۰ سی سی تا ۱۰۰ سی سی ظروف شیشه ای کوچک به عنوان تستر و همچنین برای مواد زعفرانی و‌ ادویه ای قابل استفاده خواهد بود و برای استفاده اینگونه پودرهای خوراکی در اختیار خریدارن عمده قرار می گیرد.

جار درب کانتینری

خرید جار شیشه ای عسل یک کیلویی

جار شیشه ای که برای عسل استفاده می شود یکی از ظروف شیشه ای خاص و شیک می باشد که علاوه بر مدل های بالا که به آن اشاره کردیم در مدل های پلاستیکی پت که کاملا بادوام می باشد نیز با درب های پلاستیکی بسته بندی می گردد‌‌. برای خرید این جارها کافی است که بهچا مدیریت مجموعه های تولیدی و تامین کننده های این صنف در ارتباط باشید.

انواع بطری و جار پلاستیکی در مجموعه‌ بطری باریزان وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما