تولید پیش دستی کاغذی بشقاب و لیوان مجلسی تولد طرح یلدا

لیوان و پیش دستی کاغذی تولد قیمت پیش دستی لیوان تم تولد تولید ست لیوان و پیش دستی کاغذی صادرات بشقاب و لیوان تم تولد خرید پک تولد دخترانه و پسرانه و مردانه و زنانه شامل جعبه پاپ کورن پفیلا کارد و چنگال و ریسه سفره عروسکی متالایز مجلسی طرح یلدا در مرکز فروش تهران

سایزبندی و بسته بندی پیش دستی کاغذی

پیش دستی کاغذی که برای پذیرایی در مهمانی های جشن تولد مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین برای کافی شاپ ها مورد استفاده قرار داده می شود در دو سایز معروف 19*19 و 17*19 تولید می شود و برای فروش عمده روانه بازار پخش عمده ظروف یکبارمصرف کاغذی می گردد.

لیوان و پیش دستی کاغذی تولد در بیش از صد تم عروسکی و تم متالایز و تک رنگ و طلاکوب و مناسبتی در مجموعه در بسته بندی های مختلف تولید می گردد.

مشخصات پیش دستی کاغذی

  • پیش دستی کاغذی در بیش از پنجاه طرح مجلسی
  • در بیش از پنجاه تم تولد
  • پیش دستی با روکش متالایز در شش رنگ‌بندی جدا
  • بسته بندی به صورت کارتن های 2000 عددی

رنگ های پیش دستی متالایز کاغذی

یکی از انواع پیش دستی های مناسب که با قیمت نسبتا گران تر نسبت به بقیه پیش دستی ها در بازار عرضه می شود و نسبتا برای پذیرایی از مهمانان شیک تر و مناسب تر می باشد پیش دستی های متالایز کاغذی این که متالایز آن می تواند به صورت مات کروم و براق باشد. پیش دستی متالایز گرد مربع و شش گوش به همراه پک تم تولد طلاکوب در مجموعه تولید انبوه می شود و از این طریق پخش می گردد.

پک کامل وسایل و ظروف تولد شامل بشقاب لیوان پاپ کورن کارد چنگال ریسه سفره می شود که تماما در مجموعه تم تولد باریزان تولید می شود

بشقاب و لیوان تم تولد کاغذی

ظروف کاغذی که برای پذیرایی در مراسم جشن تولد برای مهمان ها در مجموعه تولیدی ظروف کاغذی یکبارمصرف تولید می شود شامل موارد زیر می باشد. تم تولد عروسکی و تم تولد متالایز پرکاربرد می باشد.

  • بسته بندی بیست و ده نفره پیش دستی لیوان
  • پاپکرن مربعی کاغذی
  • قاشق و چنگال کاغذی تم تولد
  • ریسه مناسب تم تولد

چاپ و صادرات پیش دستی کاغذی

صادرات پیش دستی کاغذی به کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای اروپایی با گرماژهای مختلف کاغذ در مجموعه تولیدی باریزان عرضه صادراتی می گردد و با عید قرارداد با شرکت های تجاری در زمینه صادرات این محصول ، پیش دستی مورد نظر استاندارد را در اختیار خریداران قرار می دهد. تم تولد رنگی و تک تولد طلاکوب گران قیمت است.

مجموعه تم تولد باریزان شامل دو بخش تولیدی و پخش است که در قیمت پخش مجموعه وسایل و لوازم جانبی تزیینی دکوری مناسب جشن های مخصوص تولد به صورت عمده به فروش داخلی و صادراتی می رسد

 

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما