تولید شمع عددی مولتی حروف طلایی تولد اکلیلی

شمع طلایی تولد قیمت شمع اعداد فارسی انگلیسی اکلیلی در تهران خرید شمع مولتی استایل روشن تولید شمع حروف انگلیسی طلایی نقره ای فروش تاپر کیک عروس و داماد صادرات انواع تاپر کیک هپی برس دی

تاپر روی کیک هپی
تاپر روی کیک هپی برس دی در مجموعه با شمع مولتی استایل به فروش عمده می رسد

انواع شمع هپی برس دی روی کیک

انواع شمع های هپی برس دی که برای روی کیک در مراسم های تولد استفاده می شود دارای تنوع می باشد که از این میان نوع نوشته هپی برس دی و همچنین رنگ آن از اهمیت فراوانی برخوردار است و همچنین این که این گونه شمع ها خودسوز باشند . انواع شمع روی کیک تولد هپی برس دی با تنوع مدل در نوع طلایی و رنگی در مجموعه تولیدی تم تولد باریزان تولید می گردد و به همراه سایر وسایل تولد توزیع و پخش می شود.

تاپر روی کیک طلایی
تاپرهای روی کیک طلایی مولتی استایل با شمع به فروش می رسد

انواع تاپر روی کیک تولد دخترانه پسرانه

تاپرهایی که جنبه تزیینی برای کیک های تولد دارند در مدل ها و شکل های مختلف ساخته و تولید می شود که مثلا تاپرهای عروس و داماد مناسب سفره عقد و کیک های سفره عقد و همچنین تاپرهای بی بی مناسب جشن های تعیین جنسیت و تاپرهای مناسبتی دیگر در مجموعه باریزان با قیمت عمده در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد و از این طریق پخش در سراسر کشور می شود. شمع طلایی تولد در دو نمونه ساده و اکلیلی تولید می گردد.

دیدن جزییات مدل های شمع و تاپر تولید شرکت با هماهنگی مدیریت دفتر تهران ، به لینک های در متن توجه نمایید. 

تاپر و شمع روی کیک
تاپرهای عروس داماد شخصیت بی بی برای کیک تولد عروس در تهران

فروش انواع شمع تولد عددی

فروش انواع شمع های اعداد چه اعداد انگلیسی و چه اعداد فارسی از قدیم برای انواع کیک های تولد مرسوم بوده است و حتی شمع علامت سوال برای جشن های تولد نیز یکی از این نمونه ها است برای آن دسته از مشتریانی که قصد پنهان کردن سن خود را دارند. شمع طلایی تولد از پرکاربردترین شمع ها در میان انواع شمع تولد می باشد.

تاپر روی کیک تولد
تاپر روی کیک تولد هپی برس دی و مناسبتی ها در مجموعه فروش باریزان با قیمت عمده پخش می شود

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما