تولید سینی شیرینگ مقوایی غذا چهارپرسی آلومینیوم فوم

سینی مقوایی غذا تولید سینی مقوایی شیرینگ بسته بندی ظروف آلومینیوم سه پرس فوم و چهار پرس سایزهای مختلف در تهران صادرات جعبه غذا رستورانی دوپرس فروش جعبه غذا تک پرس دسته دار خرید جعبه بیرون بر غذا ایفلوت با قیمت ارزان

سینی مقوایی غذا

صادرات سینی غذا تک پرس

سینی مقوایی غذا که به عنوان بیرون بر برای ظروف تک پرس تا چهار پرس فوم و آلومینیوم مورد استفاده قرار می گیرد دارای اندازه های مختلف است که با توجه به حمل ظرف مورد نظر و مخلفات کنار ظرف سایزبندی آن تغییر می کند.

بعضی از رستوران ها و مجموعه ها با چاپ برند تبلیغاتی خود بر روی این سینی های بیرون بر شیذبنگ شده از ابزار تبلیغاتی مجموعه خود به این گونه بهره مند می شوند و مشتریان بیشتری را جذب می کنند. مجموعه تولیدی سینی و جعبه های مقوایی با مقوای بهداشتی ایفلوت یه لایه نه تنها در زمینه چاپ عمومی سینی مقوایی غذا بلکه با قبول سفارشات اختصاصی این گونه سینی ها امکان جدیدی را برای مشتریان شما فراهم می آورد که در ذهن آن ها برای همیشه در صورت ارائه خدمات مناسب بمانید.

سینی های مقوایی غذا را به اصلاح سینی های رده k که شماره گذاری شده است نیز می گویند و یا آن ها را بر اساس طول و عرض و ارتفاع دسته بندی می نمایند.

  • سایزبندی
  • کیلویی
  • دونه ای

از این گونه سینی ها نه تنها برای حمل غذا در رستوران ها بلکه لیوان ها و ظروف یکبارمصرف مناسب کافه ها و آبمیوه فروشی ها نیز استفاده می شود و حتی از اینگونه سینی ها برای پذیرایی های شخصی و حتی در ادارات و ارگان های دولتی نیز بهره می برند.

سینی های مقوایی غذا شیرینگ شده دارای سایزبندی در نمونه خام و چاپدار با امکان تولید چاپ اختصاصی بر روی آن در مجموعه انبوه تولید می گردد 

سینی مقوایی

فروش جعبه غذا مقوایی رستورانی

همانند سینی های مقوایی جعبه های مقوایی با مدیریت پای محکم و کاملا استاندار و بهداشتی به عنوان بیرون بر برای حمل انواع مواد غذایی استفاده می گردد.

  • طلایی
  • نقره ای
  • طرح دار
  • شیرینگ
  • جالیوانی

مزیت این گونه جعبه ها این است که دارای درب است و دارای سایزبندی های مختلف تولید می گردد. جعبه های مقوایی همانند سینی های مقوایی با کاربرد در مکان های خاص از جنس مقوای سه لایه ایفلوت است که امکان چاپ برند بر روی آن وجود دارد.

انواع جعبه پاکت سینی فست فود رستورانی

قیمت سینی مقوایی شیرینی

دسته بندی ظروف مقوای و کاغذی مناسب فست فود ها و رستوران ها دارای تنوع بسیار زیادی است که اگر بخواهیم به طور خلاصه در مقاله به آن اشاره نماییم می توان از ظروف کاغذی شامل لیوان ‌وکاسه و سطل و پیش دستی در سایزهای مختلف و همچنین پاکت های ساندویچ ‌‌و همبرگر و پیتزا و جعبه های پیتزا و سوخاری  کاغذهای دورپیچ مناسب ساندویچ های مختلف اشاره نمود

  • گرد
  • بیضی
  • قلب
  • چهار گوش

تمام این محصولات در سایزهای مختلف با کیفیت جنس های متفاوت هم به صورت عمومی و هم به صورت اختصاصی در مجموعه تولیدی باریزان با قیمت ارزان و کیفیت منحصر به فرد با درجات کیفی متعدد تولید می شود.

برای اطلاع از ظروف و محصولات کاغذی مقوایی مناسب رستوران فست فود کافی شاپ بستنی فروشی ها آبمیوه فروشی ها با مدیریت مجموعه در تماس باشید و از کیفیت محصولات همراه جزییات مطلع شوید 

جعبه غذا دو‌پرس vip

جعبه سرویس غذا رستورانی برای ظرف آلومینیوم کد ۲۴۰ خدمتی نو برای رستوران ها است.

این جعبه شامل ظرف آلومینیوم ، خورشتی ، سسی و کوکوا کولا است.

جعبه غذا دو‌پرس

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما