تولید دکانتور شیشه ای قیف جدا کننده آزمایشگاهی

دکانتور شیشه ای تولید دکانتور پلاستیکی و صنعتی خرید قیف جدا کننده مایعات پخش شیر و پایه دکانتور استوانه ای قیمت دکانتور آزمایشگاهی یک و دو لیتری و ۲۵۰ سی سی فروش قیف جدا کننده مخلوط صادرات دکانتور گلابی شکل از تهران

دکانتور چیست و چه کاربردی دارد

دکانتور که به آن قیف جدا کننده هم می گویند یک قیف دکانته هست که به عنوان یکی از ابزارهای آزمایشگاهی مهم شناخته می شود و مایعات را براساس چگالی آن ها از هم جدا می کند. شرط جدا کردن مایعات از هم این این که مایعات چند فازی باشند یعنی این که مایعات نتوانند با هم ترکیب شوند. مثالی از مایعات مخلوط نشده اگر بخواهیم نام ببریم باید از آب و نفت نام ببریم یا آب و روغن و روش کاربرد این دستگاه به این گونه است که اگر دو مایع با چگالی های مختلف در آن ریخته شود مایعی که دارای چگالی سنگین ترس است در زیر قرار می گیرد و ما می توانیم با باز کردن شیر دکانتور مایع را جداسازی نماییم و وقتی به مرز دو تا مایع رسیدیم شیر دکانتور را به به عنوان قیف جدا کننده متیع مورد نظر خود ببندیم . دکانتور برای جدا سازی امولسیون ها به کار می رود و نام آن را بدین گونه که از نام سازنده آن برگرفته شده است دکانتور نامیده آمد اما در واقع همان قیف جدا کننده می باشد.

صادرات دکانتور قیف جدا کننده مایعات

صادرات دکانتور قیف جدا کننده در مجموعه بطری و جار شیشه ای انجام می پذیرد. دکانتور یک وسیله آزمایشگاهی پرکاربرد است که در آزمایشگاه های مختلف کاربرد تجاری و صنعتی دارد و از جنس های مختلف شیشه ای و پلاستیکی ساخته می شود.

مجموعه در زمینه تولید و پخش انواع بطری و جار شیشه ای فعالیت دارد که برای مشاهده محصولات و مشاوره لازم با مدیریت در ارتباط باشید 

مشخصات فروش دکانتور گلابی شکل شیشه

هر قیف جدا کننده یا همان دکانتور دارای مشخصات منحصر به فرد خود است که در مجموعه باریزان دکانتور شیر دار با پایه و گیره برای فروش در اختیار بازار مصرف قرار می گیرد و از این طریق توزیع و پخش می شود.

دکانتور شیشه ای دارای حجم های ۲۵۰ و ۵۰۰ و ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ سی سی در کارتن های ۲ عددی توزیع می گردد

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما