تولید بطری شیشه ای باسیل تشتک خور

شیشه باسیل تولید بطری شیشه ای شیر پاک خرید بطری شیشه ای نوشیدنی فروش بطری شیشه ای با درب فلزی قیمت بطری شیشه ای تشتک خور  سی سی صادرات بطری شیشه ای 300 سی سی در مرکز پخش بطری باریزان در تهران

صادرات بطری شیشه ای باسیل 300

صادرات بطری های شیشه ای که برای مصارف گوناگون مایعات است دارای مدل ها و تنوع های زیاد است یکی از این نمونه ها بطری شیشه ای باسیل با دو حجم دویست و سیصد سی سی با درب فلزی و همچنین درب تشتک خور در مجموعه باریزان تولید می گردد و از این طریق در بازار این محصول وارد عرصه رقابت جهانی می گردد.

فروش بطری باسیل تشتک خور

بطری باسیل از میان انواع مختلف بطری بطری پرکاربردی است که در دو سایز دویست و سیصد با درب های فلزی پیچی رنگی و همچنین درب های تشتک خور تولید می گردد و در بازار پخش می شود. مورد مصرف بطری های باسیل برای مصرف نوشیدنی های طعم دار و گازدار و همچنین نوشیدنی های صنعتی و سنتی و انواع آبمیوه های و دتاکس ها می باشد که هم برای کارخانه‌های تولیدی و هم برای مصارف شخصی کاربرد فراوان دارد. کافی شاپ ها علاوه بر سرو آبمیوه به سرو قهوه سرد نیز مشغول می باشند که این نوع بطری برای تمام این موارد مصرف دارد.

شیشه باسیل در نمونه پیچی و تشتک خور در دو سایز مختلف برای بسته بندی انواع نوشیدنی های مناسب کارخانجات و مصارف شخصی و کافی شاپ ها مورد استفاده قرار می گیرد

مدل های متنوع بطری های شیشه ای

بطری به عنوان یک محصول پرکاربرد بسته بندی شناخته می شود که علاوه بر مایعات و نوشیدنی ها به عنوان تزیینی نیز استفاده می گردد و در سایزهای مختلف با شکل های متنوع با انواع و اقسام درب فلزی و استیل و پلاستیکی تولید می شود. بطری های در نمونه های شیشه ای و پلاستیکی تولید می شود که مجموعه با امکانات تامین محصول کامل بطری پت پلاستیکی و شیشه ای همراه جار های پلاستیکی و شیشه ای در این زمینه فعالیت کامل دارد.

در مجموعه بطری باریزان انواع و اقسام جار و بطری به همراه سایزها و مدل ها و درب های متنوع تولید که برای اطلاع از جزییات محصول به کانال تلگرام و پیج اینستا مجموعه به نام بطری باریزان و همچنین از طریق تماس با مدیریت فروش از جزییات محصول مورد نظر خود آگاهی لازم را نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما