تولیدی قاشق چنگال رستورانی یکبارمصرف غذاخوری

قاشق چنگال رستورانی خرید پک قاشق چنگال رستورانی لدرلی تولید قاشق چنگال رستورانی شفاف آذین به همراه نمک و خلال قاشق وی ای پی قیمت قاشق و چنگال لدرلی صادرات قاشق یکبارمصرف در انواع مختلف سفید و گیاهی شفاف در مجموعه فروش تهران

 فروش عمده انواع قاشق یکبارمصرف

انواع قاشق های یکبارمصرف با توجه به کیفیت جنس محکم و ضخبم بودن آن یا نرم و خیک بودن آن با رنگ‌بندی شفاف و سفید و رنگی برای مصارف گوناگون با توجه به موارد کاربرد آن با بسته بندی های متنوع در مجموعه باریزان تولید و در کارتن های ۲۰۰۰ عددی و همچنین به صورت فله در کیسه های ۵۰۰۰ عددی توزیع می شود. اگر بخواهیم قاشق و چنگال های پلاستیکی یکبارمصرف را دسته بندی نماییم می شود ام را به قاشق چنگال مخصوص غذاخوری در رستوران ها و قاشق چنگال بستنی و کافه برای کافی شاپ ها و فست فود فروشی ها و بستنی فروشی ها دسته بندی نمود .

انواع مختلف قاشق چنگال یکبارمصرف با طرح و رنگ و موارد مصرف گوناگون در مجموعه تولید می شود که برای اطلاع از مجموعه کامل محصولات همراه جزییات و عکس آن با مدیریت فروش در ارتباط باشید.

خرید پک قاشق چنگال یکبارمصرف

برای رستوران ها و همچنین غذاخوری ها قاشق و چنگال های بسته بندی وجود دارد که شامل قاشق و چنگال و دستمال و خلال و نمک تک نفره که در یه کاور شیک بسته‌بندی شده است و به صورت تکی برای مشتریان عرضه و توزیع می شود.

پک های قاشق و چنگال بسته به مدل قاشق و چنگال و رنگ آن و همچنین تعداد وسایل موجود در پک قیمت آن نیز با هم متفاوت است. به طور عمده شامل پک آذین لدرلی موج و پی آی پی به همراه دستمال و خلال و نمک تولید می گردد.

صادرات قاشق چنگال پلاستیکی یکبارمصرف

قاشق چنگال یکبارمصرف پلاستیکی مخصوص صادرات بسته بندی های شیک می شود و در اختیار بازار فروش قرار می گیرد. صادرات این محصول برای کشورهای همسایه مثل عراق و افغانستان انجام می پذیرد و علاوه بر کشورهای همسایه توان صادرات به کشورهای دیگر را نیز دارد.

سه نوع عمومی پک های قاشق و چنگال که در مجموعه فروش عمده دارد و توسط رستوران ها به صورت عمده در پاکت های شفاف با بسته بندی تمیز خریداری می شود پک قاشق چنگال آذین و وی ای پی و لدرلی می باشد که توسط مجموعه تولیدی باریزان با قیمت عمده عرضه می گردد. با دلایل مسایل بهداشتی که بهداشت برای رستوران ها در نظر می گیرد و به دلیل راحتی استفاده از محصولات یکبارمصرف رستوران ها را ترغیب به آن کرده است که به عنوان مثال قاشق و چنگال خود را در بسته بندی های شیک و با رعایت کامل مسایل بهداشتی توزیع نمایند.

انواع مدل های متنوع قاشق و چنگال

قاشق و چنگال های تولید شده در مجموعه به صورت کلی در سه دسته قاشق و چنگال های غذاخوری و قاشق و کارهای مخصوص کافه و قاشق های مخصوص بستنی است که در نمونه پلاستیکی نرم و خشک و کریستال توزیع می شود. لدرلی وی آی پی آذین مینا پارس موج سیدنی الماس موج لوتوس نسکافه کافه می باشد.

قاشق چنگال مناسب مصارف رستوران کافه بستی فروشی ها موجود است 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما