بطری شیشه ای طرحدار شفاف 750 اسپانیایی مرکز خرید تهران

خرید بطری شیشه ای طرح دار کنگره اسپانیایی تولید بطری شیشه ای با درب فلزی پیچی فلزی فروش بطری ۷۵۰ سی سی صادرات جار شیشه ای با درب کانتینری در شوش تهران

فروش بطری شیشه ای با درب چوب پنبه ای

بطری های شیشه ای با درب چوب پنبه دارای تنوع می باشند که از میان آن ها بطری شیشه ای پردیس و بطری شیشه ای پارامیس اشاره نمود. در این مقاله با بطری های شیشه ای درب چوب پنبه و درب فلزی پیچی که برای مصارف گوناگون همچون سرکه و آبلیمو و انواع نوشیدنی ها و عرقیات گیاهی استفاده می گردند آشنا می شویم. بطری های شیشه ای در سایزهای مختلف تولید می گردد.

خرید بطری شیشه ای عرقیات اسپانیایی

بطری شیشه ای اسپانیایی یکی از نمونه های بطری شیشه ای می باشد که هم درب پیچی فلزی استیل دارد و هم با درب چوب پنبه پوشش دادن می شود. این بطری ۷۵۰ سی سی است . یکی از بطری های ۷۵۰ سی سی می توان به بطری شیشه ای دلستر اشاره کرد که دارای درب تشتک خور می باشد. بطری شیشه ای طرح دار هم در مجموعه برای آب و سایز نوشیدنی ها استفاده می گردد.

انواع بطری و جار در مجموعه تولیدی بطری باریزان در مدل های متنوع و سایزهای مختلف تولید می گردد برای اطلاع از جزییات به لینک های در متن توجه نمایید و همچنین با مدیریت فروش در ارتباط باشید.

صادرات بطری شیشه ای طرح دار کنگره

بطری شیشه ای طرح دار کنگره یکی از نمونه های موجود در بازار بطری است که با درب چوب پنبه و درب فلزی بسته می گردد و همانند بطری شیشه ای اسپانیایی دارای سایز ۷۵۰ سی سی می باشد و با این سایز به فروش می رسد. خرید بطری شیشه ای طرح دار به همراه سایر بطری ها در دفتر فروش تهران انجام می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما