بطری شیشه ای سبز رنگ صادراتی دوشیر چوب پنبه یک لیتری

بطری شیشه ای سبز رنگ یک لیتری با نشان دوشیر  در مجموعه خرید تهران تولید و برای صادرات به کشورهای دیگر ارسال می شود. قیمت شیشه 1 لیتری با درب چوب پنبه در مرکز فروش پخش عمده انواع بطری برای نوشیدنی های گازدار و آبمیوه

مشخصات بطری شیشه ای دوشیر برای فروش

بطری شیشه ای که با نشان دو شیر در مجموعه تولید می شود یک بطری ایرانی به رنگ سبز با درب چوب پنبه است که حجم آن یک لیتر می باشد و برای انواع مختلف نوشیدنی های طعم دار و گازدار مور استفاده قرار می گیرد.

بطری شیشه ای سبز رنگ

امروز استفاده از بطری های شیشه ای و پت یکبارمصرف برای استفاده از نوشیدنی های مختلف و همچنین کاربرد آن به عنوان تزیینی و دکوری امری اجتناب ناپذیر است که در مجموعه تولیدی و پخش بطری باریزان این گونه بطری ها با قیمت عمده عرضه و پخش می شود. چیزی که بطری ها را متمایز می نماید انواع درب آن و سایز و مدل آن و رنگی و شفاف بودن و نوع کاربرد آن است. بطری یک لیتری با درب چوب پنبه و درب فلزی تولید می شود. بطری یک لیتری یکی از پرکاربردترین انواع بطری است که درب چوب پنبه خور آن کاربرد فراوانی دارد.

خرید بطری های یک لیتری در انواع مختلف

مجموعه در زمینه تولید ‌و پخش انواع مختلف بطری شیشه ای فعالیت دارد که مناسب مصارف خانگی و صنعتی و کافه ها است و همچنین جارهای متنوع در مجموعه توزیع و پخش می گردد.

مشخصات انواع جار و بطری همراه جزییات با هماهنگی با مدیریت فروش مجموعه امکان پذیراست .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما