انواع ظروف یکبار مصرف زیبا تولد

انواع ظروف یکبارمصرف تولد فروش ظروف کاغذی تولد خرید پیش دستی لیوان تولد قیمت جعبه پفیلا و پاپ کورن تولد صادرات ریسه و کلاه و چنگال کارد مخصوص کیک تولد در تهران تولید متنوع تم های تولد عروسکی و متالایز با بهترین کیفیت و رنگ بندی های جذاب برای مراسم های مهمانی

در میان تولیدات ظروف یکبار مصرف می توان انواع ست های زیبا را برای برگزاری یک تولد شیک و ساده تهیه نمود که تنوع طرح های آنها امکان خرید را متناسب با سن مهمانان محیا می کند. در سال های اولیه تولید ظروف یکبار مصرف آنها را در شکل بسیار ساده ای تولید می کردند. ظروف یکبار مصرف موجود در بازار یا به صورت بی رنگ و یا دارای رنگ مات و سفید بودند. تولید ظروف یکبار مصرف در آن زمان تنها برای ساده سازی پخش غذا و نذری بود و در مهمانی ها اثری از آنها دیده نمی شد. ورود انواع ظروف یکبار مصرف به مهمانی ها با استفاده از لیوان آغاز شد. هر چند لیوان یکبار مصرف نیز زیبایی خاصی نداشت اما نشکن بودن آن دلیل راه یابی آن به مهمانی بود. اما کم کم همچون سایر صنایع این محصولات نیز با تغییراتی بسیاری در ظاهر و جنس همراه شدند، که مسیر ورود آنها به مجالس را باز نمود. ظروف یکبار مصرف تولد این روزها بیش از هر زمانی به برگزاری تولد برای بچه ها اهمیت می دهند و خانواده ها در تلاشند هر سال خاطره ای زیبا را در ذهن او بنگارند. از این رو جشن تولد او را در مهد یا مدرسه در کنار دوستانش برگزار می کنند. با توجه به شیطنت بچه ها در این محیط ها امکان شکستن ظروف معمولی وجود دارد که برای جلوگیری از هر حادثه کیک و سایر خوراکی ها را در ظروف یکبار مصرف سرو می کنند. ظروف یکبار مصرف تولد در طرح هایی شاد و زیبا تولید می گردد که می توان بسته به سلیقه کودک و رنگی که دوست دارد در تولدش از آنها استفاده نمود. انواع ظروف یکبار مصرف مجلسی با قیمت های مختلفی عرضه می گردند که می توان بسته به شرایط خرید نمود.

فروش عمده انواع لیوان تولد دخترانه پسرانه

ظروف یکبارمصرف که مناسب پذیرایی در جشن ها و مهمانی های خانوادگی است تنوع زیاد دارد . یکی از ظروف مناسب برای جشن های تولد لیوان یکبامصرف کاغذی مناسب جشن های تولد است که با طرح های مختلف عروسکی دخترانه و پسرانه تولید می شود و هم به صورت جدا در کارتن ها و هم به صورت پک قابل ارایه می باشد. تم های لیوان یکبارمصرف کاغذی زیاد است که علاوه بر تم های عروسکی دخترانه و پسرانه تم بزرگسال و بچگانه در میان این تم ها دیده می شود همچین تم تولد متالایز و طلاکوب که تم لاکچری است در مجموعه تولیدی تم تولد باریزان تولید و پخش سراسری می گردد. چند نمونه از تم های عروسکی شامل دختر توت فرنگی استقلال پرسپولیس دندونی فروزن کیتی مینیون اسب تک شاخ مک کویین پوکویو کیتی سبیل لب قلب لاو دلار ماشین

لیوان کاغذی مخصوص تم تولد در بیش از صد تم عروسکی و همچنین تم متالایز و طلاکوب عرضه و پخش می شود. جزییات تم ها و رنگ و طرح های متنوع آن با هماهنگی با مدیریت تولید مجموعه انجام می گیرد.

قیمت پیش دستی تولد هپی برس دی

پیش دستی های تولید شده در کارخانه تم تولد باریزان شامل پیش دستی گرد مربع شش ضلعی است که در تم های عروسکی که خود بیش از صد تم مختلف را شامل می شود و تم های به روز متالایز در شش رنگ و هپی برس دی در 24 طرح مختلف در بازار ارایه می گردد.

پیش دستی گرد مربع شش ضلعی عروسکی مجلسی متالایز طلاکوب به صورت تکی و همراه لیوان در بسته های ده و بیست و سی عددی توزیع می گردد

صادرات جعبه پاپ کورن و لیوان پفیلا جشن تولد

همیشه و در هر شرایط زمانی و مکانی یکی از دغدغه های تولید کنندگان و خریداران این است که با فروش صادراتی محصول خود به کشورهای دیگر وارد معامله های برون مرزی شوند. صادرات انواع مختلف پیش دستی لیوان و پاپ کورن و ریسه و کلاه و به همراه کارد چنگال مخصوص تولد برای صادرات به کشورهای دیگر انبوه تولید می شود.

خرید ریسه کلاه کارد چنگال تولد

کارد و چنگال و همچنین کلاه های تولد و ریسه های پرچم مانند از جمله وسایل کاغذی هستند که در تولد مورد استفاده قرار می گیرد. کلاه های تولیدی که در مجموعه تولید و پخش می شود شامل دو دسته هستند یک قسمت کلاه های تولیدی و یک قسمت کلاه های وارداتی که داری تنوع بسیار زیادی می باشد عکس این کلاه ها در کانال مجموعه است. کارد و چنگال ها رنگی و شفاف است که با اتیکت های عروسکی تم ها جور و ست می شود. ریسه و پاپ کورن جعبه ای و پاپ کورن لیوانی جز محصولات مجموعه به شمار می آید.

انواع ریسه پاپ کورن جعبه ای و لیوانی و کارد و چنگال مخصوص تم تولد به همراه بشقاب لیوان تم در یک پک آماده و همچنین به صورت جدا بسته بندی می گردد و در اختیار مصرف کننده قرار داده می شود.

متنوع ترین وسایل جشن تولد

مجموعه تم تولد باریزان شامل دو بخش عمده است یک بخش آن شامل محصولات تولیدی شرکت و یک بخش آن شامل محصولات وارداتی و نمایندگی فروش برندهای مشهور در ایران می باشد و تمام وسایل و لوازمی که برای جشن ها و مهمانی ها اعم از وسایل تزیینی و ویال و لوازم پذیرایی و لوازم و امکانات جانبی را شامل می شود. اگر بخواهیم به بعضی از این وسایل اشاره کنیم انواع مختلف شمع ها بادکنک ها برف شادی اسپری اسلایم وسایل تزیینی کوچک بمب شادی صفحه کیک جام لیوان و کلی وسایل دیگر که در بخش فروش مجموعه است را شامل می شود.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما